Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Zemánková, Jolana
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového rozhovoru s reklamním tvůr-cem byl dosažen stanovený cíl práce, tedy sestavení doporučení pro reklamní tvůrce ohledně implikace erotických apelů v rámci komerčních sdělení při cílení na generaci Y.
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Plotzerová, Adriana
Plotzerová, A. Sponzoring a ambush marketing ve sportu. Brno, 2017. Diplomová práce. Mendelova univerzita, Provozně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a ambush marketingem v oblasti sportu. Jejím cílem je vymezit podstatu, postavení a uplatnění sponzoringu a am-bush marketingu ve sportu. Práce se zabývá spotřebitelským chováním a zkoumá, jak sponzoring působí na spotřebitele na různých místech a při různých příležitos-tech a také, jak je sponzoring celkově spotřebitelem vnímán. Vlastní práce využívá metody kvantitativního šetření i kvalitativní metody eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků získaných z výzkumu jsou předlo-žena doporučení pro praxi.
Product placement v českých hudebních videoklipech
Procházková, Nikola
Tato diplomová práce se zabývá product placementem v českých hudebních vi-deoklipech. Cílem této diplomové práce je vymezení podstaty, postavení a uplat-nění product placementu v českých hudebních videoklipech a následně předložit doporučení a návrhy pro efektivní využití této formy propagace v praxi. Vlastní práce využívá kvantitativního dotazníkového šetření i kvalitativních metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.